Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, November 11, 2010

mesti korang pun pernah rasa kan? kan?



bila tengok muka suami....terpikir "tak sangka dah 3 tahun lebih dah aku kawin" rasa cam semalam jer baru bercinta..

pastu bila tengok muka anak pulak cam tak caya jer dah ada anak dah....dan dah besar dah pun...rasa cam mimpi pun ya....dulu berdua tetiba ada org ketiga pulak...

bila tengok muka sendiri makin cun la pulak eh dah tua ke aku nih...rasa cam baru je semalam ambik spm hehehehehe

mesti ada rasa camtu kan? nak2 time belek2 tengok album gambar lama2 ker....

masa cepat sangat...kan eh! kang tetiba jer dah ada cucu dah...

with love,

2 comments:

*azni* said...

always..selalu sgt azni rasa cmtu..ms berlalu terlalu cepat..

AMIEROZIANA said...

kdg2 rasa tak nak jer anas besar...tak puas lagi gomol2 dia