Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Tuesday, November 2, 2010

Cik Ikin, hadiah dah sampai dah....



 taraaaaaaaaa

cik ikin ada masuk contest aksi terbaik bersama si kecil kat blog cek gayah katanya ... pastu cik ikin menang hadiah aksi terbaik.....jap ibu tepek gambar mana yg cik ikin pertaruhkan tuh

 dua2 ternganga mulut..

aa gambar ni lah yg bertuah tuh...ni gambar masa cik ikin balik hr tu la...masa mula2 jumpa tuh...bukan main lagi ek pok mat tu suka sangatlah kalu ada orang datang kat rumah melayan dia main...... 

kerusi

kerusi + frame gambar

ha ni lah hadiah dia...cute je kan...frame gambar dengan kerusi tuh....comel sangat... sebab cik ikin duk jauh nun disana so, takkan lah nak suruh cek gayah tu poskan ke jepun sana ...so cik ikin bagi lah kat anas....

 anas + cik ikin

pastu ibu printkan gambar tuh pastu letak dalam frame tuh...comel + cute je kan...ibu memang suka benda2 cute camnih...tengok kat kota tuh ada 4 warna kut kerusi tuh...bestnya kalu boleh dapat keempat2 tu kan...aci tak kalu ibu suruh cek gayah tu tolong belikan kat ibu...nnt lah nak gi tanya kat blog cek gayah tuh....cik ikin boleh tolong tanyakan dok????hehehehe
 
 taraaaaaa...dah selamat dah ibu letak kat rumah

anas suka sangat tengok gambar dia ngan cik kin dia...kejap2 gi tunjuk gambar tuh...pastu cakap "tin"..."tin" hehehehe dia ok jer kalu ibu letak hiasan2 macam ni kat rumah dia tak usik pun...dia tahu itu ibu punya dan itu bukan mainan dia...so tak kisah kalu ibu letak rendah2 pun..macam frame2 tuh memang dia boleh capai tapi dia tak pernah pun pegi ambik buat main ke apa....macam buku2 kat bawah tu pun sama tak pernah pun dia jatuhkan kebawah ke apa...tapi kadang2 dia ambik belek2 konon2 membaca lah tuh...

thanks cik ikin...bagi hadiah tuh....

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

hahaha dah smpai ek. nanti adik tanye cik gayah tu haha