Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!
Showing posts with label Anas posing. Show all posts
Showing posts with label Anas posing. Show all posts

Monday, November 29, 2010

Posing di Zoo




















gambar semata...
hehehehehe

with love,

Friday, May 29, 2009

Mak Long Anas punya kerja..........

wah! wah! wah! melaram sakan anak ibu ni.......mana mau pegi ni......ni maklong la ni punya kerja, tapi anas sporting jer.....layan kan jer kan.....hehehehe kelakar la ibu tengok anak ibu ni.....tangan dia diam jer tak buang spek tu....pastu bila maklong dia ngan pakngah dia ambik gambar pun dia layankan ajer....konon2 artis la ni kan........

spek tu lak cam ngam2 jer ngan anas kan........takper nanti ibu belikan anas spek untuk baby punya.....ada ker untuk baby untuk kanak2 ada lah......kan atuk cakap anas ni baby dewasa..... meniarap pun belum melaram sakan ya.....ya la baby dewasa ni tak main meniarap ni terus jalan jer .........

with love,

Monday, May 4, 2009

Encemnya anak ibu ni.......


Monday, April 27, 2009

Ibu memang takder kerja.........

ya la orang kalu tengok anas mesti anya laki ker pompuan......ada rupa pompuan ker anak ibu ni.... tu la papa nak sangat anak pompuankan.......


so ibu try la pakaikan anas tudung tengok kalu anas pompuan camner..........comel kan..........tapi ibu suka2 jer tau.........sajer takder kerja kan takder niat apa2 pun tau

cubaan p akai tudung ekin............tengok dia nak ambik tudung tu nak bawak masuk mulut......anas sekrang ni pantang pegang apa2 mesti nak bawak masuk mulut..........anak ibu hensem mana ada rupa pompuan kan...macho lagi ni........


MUHAMMAD ANAS BIN MUHAMMAD AMIER YANG HENSEM LAGI MACHO CAM PAPA KAN