Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Friday, November 26, 2010

Macam2 ragam



 
 tengok tu gaya macamana lah tak tergolek

 
 konon2 duk main dalam kolam la tu

ko ingat ni kolam ke apa nas
dah baper kali dah tergolek dia duk main pelampung dia tuh
dia buat ala2 dia duk dalam kolam
sekejap2 tergolek pastu melalak pastu main lagi
ibu nak simpan dia tak bagi
last2 ibu sorok diam2 kat bilik belakang
mintak2 dia tak nampak

nntlah papa balik kita gi main air lagi ya
with love,

3 comments:

*herlonelycorner* said...

anas yang banyak ragam buwat saye pom meragam tergolek2~~
haha

*herlonelycorner* said...

anas yang banyak ragam buwat saye pom meragam tergolek2~~
haha

AMIEROZIANA said...

thanks layan ragam anas...huhuhu