Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Saturday, November 20, 2010

Mandi sungai



 malas nak citer tengok gambar je lah............

 naik motor round2 kampung sebelum terjun sungai....

 budak ni memang lansung tak takut air weh...

 selamba jer duk dalam sungai tuh...macam dah biasa jer

 air keroh sikit sebab skrg kan musim hujan...

 sila fokus gambar budak kecik tu ya....sonok sngat dia dapat mandi sungai

 jenuh nak ajak balik dia tak nak...walaupun kaki tangan dah menggigil2 dah

 leka duk main pasir...budak tak reti sejuk

papa yang berapa kali duk teragak2 nak menyelam....maklumlah air sungai sejuk cam ais


with love,

3 comments:

cKyN WaN said...

sungai mane ni? dok cam pon

AMIEROZIANA said...

sungai wahid...memang loni berubah belako doh

*azni* said...

ala tomei nye anas..berani dia duk dlm air tu..