Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Friday, November 6, 2009

Ya Allah!!!!Kalau anas camni nanti tak tau la nak cakap apa.........

video

sangat menakutkan..........tapi mengagumkan jugak lah tengok budak ni boleh panjat peti ais ni selamba badak jer........

rasa kita orang dewasa ni pun tak boleh nak wat camtu ek.....

anas anak ibu jangan la lasak sampai camni tau........nanti takder saper yang sanggup nak jadi babysitter kang.......

ni kalu wat panjat pokok kelapa ker boleh ker????????kui...kui...kui...

with love,

No comments: