Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, November 12, 2009

Macam botak jer...........


:: hai budak botak yang tembam ::

anas lahir memang rambut tak banyak

kalu dulu cam ibu tak perasan pun anas cam takder rambut cam biasa jer rasa

tapi sekarang bila rambut anas dah banyak sikit tumbuh dah panjang baru la pasan bila tengok gambar lama2 anas macam botak la pulak.......

:: amboi b ergaya sakan umur 4 bulan gaya cam 4 tahun daaa ::

ni masa umur 4 ke 5 bulan cam tu la.......tengok macam botak kan?????padahal ibu tak pernah pun botakkan kepala anas ni.....memang wat majlis cukur jambul tapi tak cukur sepenuhnya lah sebab rambut anas ni jenis yang sangat halus pastu tak hitam cam perang2 camtu......ni ikut papa lah ni....


:: saya sudah hensem rambut sudah panjang ::

tengok sekarang dah panjang dah nampak dah rambut anas ni....tapi tak lebat sangat lah....tu yang nak cukur botak rasa cam sayang jer.......takut nanti tak tumbuh lansung pulak...

tapi orang cakap kalu dah cukur tu nanti dia naik lagi lebat......nnt lah dia besar sikit kita cukur ya......sekarang ni memang susah la nak cukur dia kan reti nak duk diam....

with love,

1 comment:

girl_perak said...

comeynye...
mcm anak saudar umi juga takda rambut...
sekarang br ada tapi depan je...
hehehe