Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Friday, November 6, 2009

10.....

hai!!!!!!!!!

saya sudah 10 bulan la......

lagi 2 bulan saya setahun hehehehe

bestnya saya sudah besar......


sekarang ni apa yang saya pandai ek???????

saya sudah boleh cakap tapi saya jer yang tahu apa yang saya cakap......

saya dah faham bila ibu marah saya sedih......

bila ibu agah2 saya happy sangat

saya pantang orang tegur mesti nak senyum jer........

tapi saya takut ngan orang yang saya baru kenal saya boleh senyum dan cakap2 tapi tak boleh pegang saya hehehehe

saya suka kutip semua benda...semut pun saya nak kutip........

saya dah boleh berdiri pastu dah boleh goyangkan bontot.....

pastu sekarang ni saya suka bangun awal2 pagi dalam kul 4 camtu,

pastu saya kacau ibu saya tidur.......

saya nak ibu angkat dan main2 ngan saya boleh?????

tapi saya tak nak adik lagi......

saya nak manja ngan ibu ngan papa dulu lama2 pastu baru nak ada adik.....

ps: ni gambar latest awal pagi tadi ni....tengah mamai2 sempat lagi ibu ambik gambar

with love,

2 comments:

Anonymous said...

comeynye... geram umi tengok...

AMIEROZIANA said...

hai umi.....salam kenal....