Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, November 25, 2009

Contest Si Manja Berkaca Mata

ok, sekali lagi ibu nak masuk contest hehehe.....saja jer nak meriahkan suasana ceh! ceh! ceh!...kalah menang belakang kira yang penting joint dulu kan.....

tadi ibu jalan2 kat blog umi, pastu ternampak la umi joint contest ni...contest ni ummu mishkah yang buat kat blog littlemishkah....ibu rasa ibu kenal jer ummu mishkah ni....kalau tak silap orang kampung buloh kan???? senior sekolah kg buloh atau smas camtu lar......suka baca blog ummumishkah ni.......aha kalau tak silap adik cikgu suhaibah ker apa dah nama cikgu ibu ni masa sek rendah kg buloh dulu....kalau tak silap la......


:: nama : muhammad anas bin muhammad amier ::
:: umur : 10 bulan (lahir 6 januari 2009) ::

amacam? ibu pertaruhkan gambar ni...agak2 boleh menang tak hero ibu ni???tak menang takper janji nanti anas dapat ramai kawan tau....mesti comel2 semua kan gaya anak2 kecik ni......diorang ni buat la gaya apa pun memang kiut jer........

hadiahnya ialah jeng...jeng...jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hadiah Pertama

Tupperware Legacy Floria Microwaveable Serving Set


3 X Hadiah Saguhati



aha! kalau menang boleh wat simpan makanan anas ni..kebetulan ibu tengah plan nak beli tupperware untuk simpan nestum anas.....

pada ibu2 yang singgah blog anas ni sila la joint........

with love,