Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, November 18, 2009

Rindu sangat!!!!!!!!!!

Ibu rindu senyum anas
ikhlas tanpa sinis

Ibu rindu gelak tawa anas
dari hati sangat manis

anas kan sekarang tak sihat....demam dan batuk2....

makan pun tak nak so dia macam tak bermaya jer.......nak main pun tak semangat.....

biasa bila ibu balik, dengar jer ibu bagi salam dia dah terloncat2 dah.....ni dia pandang sedih jer....tak larat agaknya tu......

bila balik rumah jer......terus nak tidur.......kesian sangat ibu tengok.......

cepat la anas sembuh.....ibu rindu dah keletah anak ibu ni.........

with love,

3 comments:

Elyn said...

i'allah berkat doa ibu sihat la anas nnt....

cKyN WaN said...

anas chan!
semoga cepat sembuh.cik ikin pon rindu ni!

papa anas said...

papa jg tak sbr nak lihat keletah anas lg sbb anas sggh cute dimata papa sama seperti ibunya.kita sama2berdoa ya ibu supaya anas cpt sihat seperti sediakala.dptlh lihat lg wjh2 ceria anas kn.