Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, January 21, 2010

contest sweet picture anak bersama ibu






nak join! nak join! heheh tak hbais2 la ibu ni ngan contest

contest ni ibu  Dhia Irdina yang anjurkan.....ibu terjumpa kat blog dia http://eiyakiesah.blogspot.com/ terus ibu teruja nak joint sebab contest ni anas ngan ibu....sebelum ni contest anas sorang2 jer....

pastu penaja hadiahnya ialah http://mytomeioutlet.blogspot.com/ yg jual baju2 yg sangatlah tomei....eee bestnya kalu anas menang nih......mesti dapat hadiay yg best2 nih hik!!! ibu berangan jer lebih hehehehe



nama anak : muhammad anas bin muhammad amier
umur anak : 1 tahun
tarikh lahir : 06.01.2009

nama ibu: roziana wan salleh


ibu paling suka gambar ni...sweet sangat
ni time ibu lepas solat maghrib sementara nak tunggu solat isyak tu ibu melayan la kenit ibu nih guling2 atas katil sebab dia dah layan tu dah mengantuk dah

anas ni kalu nak tidur mesti ibu nak kena layan dia dulu nak guling2 la, sembang2 la,  macam2 tapi saat ni lah yang paling bahagia rasanya.........ya lah ibu seharian kerja ni lah masa nak melayan anas so ibu akan layan dia sampai la dia tertidur....bila dia dah betul2 nyenyak baru ibu kuar bilik wat apa2 yang patut........


with love,

1 comment:

ummumishkah said...

memang sweet! GOOD LUCK!!