Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, January 7, 2010

3 Year Old Recite Surah Al A'la


tadi darwish ni darwisya kakak diapulak......meremang tuh bulu roma ibu bila tengok video nih.....syukur sangat dapat jumpa blog nih....sangat2 lah memberi info dan peransang buat ibu.......

ibu rasa ralat sangat sebab tak beli flash kad alif ba ta hari tuh masa beli buku abc anas tuh....betul apa yang mama wisya nih cakap kita kena terapkan ilmu/pelajaran agama dulu pada anak2 agar hati diorang terang...pastu bila dah boleh menguasai bacaan alquran automaticly pelajaran lain2 tu senang nak masuk......

tapi sebelum tuh....kalu nak anak kita jadi yang terbaik...kita ibubapa kena jadi baik jugak...InsyaAllah, ibu akan berusaha menjadi yang terbaik......amin

3 comments:

Redbloodsnow said...

whoaaa!!! tabik la zie kat budak tuh kak ziana. Hopefully nnti dh kawen dpt anak camtuh gak..sejukkk perut ngandung kan..hehe

ummumishkah said...

betul tu ibu anas.. kalau boleh perkenalkan dengan al-qur'an terlebih dahulu...

Happy birthday utk anas!

AMIEROZIANA said...

zie: amin...cepat2 la kawin ada anak ni lagi best hehehe

ummumishkah: thank wish birthday anas..ya la terang hati kalu kenal alquran dulu...