Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, December 16, 2009

Yahooooooooo!!!!



berkat ibu tak putus asa masuk contest anas dah menang dah....walaupun tempat kedua tapi ibu happy lah tu.........

:: contest nilah yang ibu masuk tuh ::

anas menang contest yang baby comot makan tuh....hehehe rezeki kan....

thanks to mummy fia atas contest tuh..........tadi ibu bukak blog mummy fia tengok2 keputusan dah kuar...tapi ibu tak lah berharap sangat kan nak menang....dah menag tuh mesti lah ibu happy.....

:: gambar ni lah ibu pertaruhkan tuh ::

ni 1st time anas menang kan...mesti lah ibu yang teruja lebih.....

tahniah jugak untuk pemenag2 yang lain tu.........nak tahu sila terjah blog mummy fia ya, klik sini

ps:cik ikin ingat tak gambar ni yang kita pi jalan2 naik komuter ke mid veli tuh ngan mokcek nga pokyo tuh.......

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

owh gamba tuh ke hahaha
tahniah anas hehe
cik ikin tumpang gembira =)