Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, December 9, 2009

Lagi sebulan jer!!!



:: gaya tuan besar ::

6.12.2009 hr tu saya sudah masuk 11 bulan ya kawan2....

lagi sebulan saya satu tahun maaaa....

saya sudah besar.....

saya dah boleh bangun kalau ada tempat nak pegang....

tapi saya tak merangkak lagi....saya heret dada jer....tak merangkak kut saya nak terus jalan

takper ibu tak kisah saya lambat pun sebab ibu cakap perkembangan baby tak sama....jangan stress tau kalau kita tak sama macam org lain.....

saya dah boleh duduk pastu kalau saya nak heret dada saya dah boleh meniarap sendiri ibu dah tak payah nak tolong dah...

saya dah pandai tunjuk emosi.....bila ibu marah2 saya nangis .... hiks

saya tak nak ngan orang lain nak ngan ibu jer......kalu hantar kat mama su pagi2 pun saya nangis sebab nak ikut ibu......adakah saya makin ngada2

saya dah pandai jeles kalu papa buat2 peluk2 ibu saya akan tolak papa...kalu ibu ambik baby lain saya akan majuk pastu nangis sekuat hati....waaaaaaa ibu tak boleh sayang baby lain...saya jer

apa yang orang besar makan saya nak jugak......makanan saya, saya tak nak.......

tapi.....

tapi....

tapi.....

bila saya demam saya taknak makan taknak minum susu.........tu la berat saya dah banyak turun dah.....ibu dah risau dah tu........

with love,

No comments: