Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, December 10, 2009

Ngeri seh!!!!!!!! mintak jauh......



email lagi:

"Ada dengar cerita tak? Lebih kurang jam 2.40 tengah hari tadi, guard kita tertembak 2 kanak2 lelaki melayu di premis KL Selatan, jalan klang lama. sorang budak tu seriously injured, hancur tapak kaki dan sorang lagi hampir putus ibu jari kaki. Skang ni dah jadi kes polis.


So, disarankan supaya guard kita lebih berhati2 dan tidak cuai dalam mengendalikan senjata. Kita sesama kita juga harus sentiasa beringat. Tak kisahlah sama ada kat TNB sendiri ke, kat bank ke, mana2 yang ada guard bersenjata, supaya kita lebih berhati. Jaga anak2 kita baik2. lagi satu, kalau nak kuarkan duit, jangan terdesak kuarkan duit ketika security guard tengah keluarkan duit kat ATM machine. Manalah tau kut2 dia terkejut ke… terlepas lak tembakan melulu. Dia pun manusia seperti kita, bukan machine. Kesilapan boleh berlaku bila2 masa.

Sekadar mengingatkan sahabat semua…"


:: kaki budak 1 ::

:: kaki budak 2 ::

kat atas tu ibu copy paste jer dari email yang ibu dapat tuh.....
eee ngerinya kalau kena kat kita kan.......hancur tuh ibu jari kaku yang sorang tuh......
eee lepas ni kalu nampak guard jer jangan dekat2.....kadang2 tu kita tengok guard tuh dah tua sangat dah ....... kalu nak kejar perompak pun tak larat dah.....tu nak pegang senapang pun terketak2 tuh
lagi satu kerja guard ni kan duduk jer so mebi ngantuk lah tu....

with love,

No comments: