Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Monday, December 21, 2009

Malasnya.....



perut lapar ni weh...tapi sangat kemalasan nak kuar gi cari makan.......camner tuh....pagi tadi makan cekodok pisang jah......

tapi kena pegi gak ni......nak tunggu balik kang mahu kebulur ibu.....agak2 nya anas watper la niek....mesti diapun tak sabar tuh nak tunggu ibu balik tuh......

pagi tadi pun melalak masa hantar rumah mama su.....ya la dah 3 hari berkepit ngan ibu jer.......

:: hai papa, dah sihat ker ::

tak boleh jadi ni nak kena gi makan jugak..lapor la........

with love,

2 comments:

Elyn said...

sama la wafiq pun meragam pagi tadi sebab dh berhari duk ngan mak die huhuhu

AMIEROZIANA said...

sedih kan lyn....apa nak buat