Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, October 27, 2010

sikit2 ngamuk....




sikit2 ngamuk...
serba tak kena...
agaknya dia sakit nak tumbuh gigi kut..
duk kemam je air liur...
susu pun tak hisap duk kemam jugak..
makan pun kurang mama sarah kata..
tu la sebab agaknya...

ya la bila tak makan tak minum susu perut lapar
bila perut lapar mula la serba tak kena....
orang kata nak tumbuh gigi taring sakitkan...
kesian anak ibu...


 
 ni dia ngamuk suruh ibu teman dia main.....
"duk ni".."duk ni" sambil tepuk2 lantai suruh ibu duk kat dia nagdap dia main
 satu kerja apa pun ibu tak boleh nak buat...bila ibu kuar je tu yang dia melalak tuh parah...parah....

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

hahahaha dah boleh berckp nanti cmno ni anas!