Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, October 20, 2010

Papa ku pulang dari kota...papa ku belikan kereta...



kereta kecil warna merah..
boleh ku bawa kesekolah
pon... pon... pon...pon...pon...pon...pon...
kereta kecilku berbunyi
marilah adik mari naik...
boleh ku bawa jumpa nenek...

thanks pa belikan anas mainan...lain kali beli kan lagi ya.........


 tengok tu suka sangat la tu dapat mainan....tak kira la mainan mahal ke murah ke...janji mainan hehehe

 dia saja je kalu ibu nak ambik gambar...mula la dia toleh ke lain...saje je tau


tengok apa yg papa belikan anas...ada motor besar...ada 2 truck dan ada satu lori bawak burger besar punya..
kereta kecil warna merah

 tuan punya badan yang dah susah nak ambik gambar dia

main la sorang2 nas....

with love,

2 comments:

cKyN WaN said...

hahahahahaha

badak sumbu anas pon ada lam bag cik ikin
kemas2 bag masa smpai jepun aritu terjumpa badak lak haha

AMIEROZIANA said...

eh ya ke? camne leh masuk tuh? mesti dia yg bubuh tuh...hehehe takpo la tuan tokleh gi jepun badak gi pun dh ok la tu