Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, October 28, 2010

asyik2 duk ini...duk ini ...jer



 ha tu nampak kotak mainan dia kat tepi belah kiri tuh

kat rumah, bilik depan tuh ibu buat bilik mainan anas...nak terabur nak tertonggang langgang pun lantak lah...janji kat dalam bilik tuh....tapi...kalau dia duk asyik ajak ibu ngadap dia main tak bioeh jadi nih...ibu pun ada banyak kerja nak buat ni nas.....



ibu pun apa lagi....bawak kuar box tuh letak kat hall pastu terlingkupkan....ha main kat sini....suka dia...so ibu pun boleh wat kerja dengan tenang...ya la time hari minggu je la time nak buat operasi melipat kain mengemop rumah segala...kalu tak mau jadi gunung kain tak berlipat....yang nak kena basuh lagi....nak sidai lagi...pening2....

with love,

1 comment:

*herlonelycorner* said...

bosan2 cinta hati ibu dan papa inilah dicarinya menjenguk anas
heehee