Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, October 14, 2010

little helper





tangan terangkat jer tak nak bagi bag jatuh hehehe kelakar


ni gambar balik dari rumah babysitter semalam
dia sibuk nak bawak bag tuh
nasib tak berat pun ada tupperware kosong jer

with love,

3 comments:

cKyN WaN said...

hahahahahahahaha
comeynye!

anas ngengade!

AMIEROZIANA said...

memang...kalu kat rumah tu siap galas bag pastu salam2 babai2 lagi konon2 nak gi kerja latuh...mcm ibu

cKyN WaN said...

hahahaha ye2 je anas nih