Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, October 27, 2010

ni anas ke anis ni....



mebi tetiap hari dia tengok ibu dia pakai tudung tu yang dia mengikut tuh...
risau jugak kalu nengoknya...
tapi kalu dia pakai pun tak lama...
tak sampai seminit dia bukak la...
ya la dia kan duk ngan ibu jer....
budak kecik ni dia suka tiru orang tua...

jom layan kerenah budak busyuk ni menggayakan tudung ibu....








tengok gambar2 ni teringin pulak nak anak pompuan
mesti lagi  sonok kan menggayakan anak pompuan nih...
boleh pakai sedondon ngan ibu
papa lak sedondon ngan anas

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

wahahahahahahahahaha klaka nye anis!