Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, December 15, 2010

Selamat Hari Lahir - Anak ibu dah 2 tahun



dah besar dah pun



Kalau ikut kalendar islam anas dah 2 tahun dah
dia lahir 9 Muharram 1430 hijrah
so, 9 Muharran 1432 genaplah dia 2 tahun
kalu kalendar omputeh lagi 3 minggu lah

tapi kita selalu highlight bulan omputih je kan
bulan islam ni kita macam ingat2 lupa gitu

apapun ibu nak ucapkan selamat hari lahir untuk anas

anugerah yang paling bermakna dalam hidup ibu dan papa
semoga anas jadi anak yang baik
dan ibu akan sentiasa ada dengan anas walau dalam apa jua keadaan sekali pun
doa ibu akan sentiasa mengiringi perjalanan hidup mu nak....

 love you


with love,

1 comment:

*herlonelycorner* said...

selamat hari lahir buwat anas!!!
genap 2tahun lah saye teropong anas.
heehee~~