Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, August 18, 2010

Terkenang



puasa2 ni apa lagi yang terkekang kalau tak makanan kan...
nak2 kalu dah separuh hari nak dekat2 buka ni...
fuh!! macam2 terbayang apa nak di ngap nanti....

pastu terkenang pulak makanan yang selalu dimakan time buka puasa time zaman kanak2 dulu
ingat lagi benda yang wajib ada setiap hari adalah cendol
bukan cendol pulut ke cendol tapai tu yang makan ngan santan tu..bukan..bukan
ni cendol semata ngan sagu warna merah
dimakan dengan susu pekat penuh krim tuh
nnt nak gugle gambar jap...
ha ni lah gambar hasil guglen tuh

 ha ni la rupa cendol tuh...

 dimakan dengan susu pekat nih

fuh!!! layan la....
masa tu arwah ma ada lagi
pastu bila dah terkenang makanan yang dimakan dengan adik beradik ni
terus la terkenang ngan abah...arwah ma dan adik2 semua
bila la dapat berbuka puasa sama2 ya macam zaman2 kecik dulu

kepada adik2 ku, UT, jang, ikin, pok joe...jangan kata tak ingat ni makanan wajib berbuka dulu2 nih

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

ade lagi satu
kalau time puasa mesti ada asam gupa tuh
nama komersial xtau la pulok hehe