Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, August 11, 2010

Bangun jugak budak bertuah nih.......



malam tadi kunci jam bangun sahur pukul 4.30pagi
tak tahu la kenapa malam tadi macam tidur tak lena jer
macam esok nak raya jer
padahal baru nak puasa tuh
kejap2 terjaga...kejap2 terjaga

nasi goreng + ayam goreng

bangun2 tuh pikir2 dulu nak masak apa nih
ayam masak kicap ker
goreng ayam pastu goreng sayur ker
last2 buat nasi goreng pastu goreng kunyit ayam
sudah......
eh! flash off pulak, jap jap nak on

fuh lenanya tido kan...
*tengok la tidur dah berpusing 45 darjah dah tuh
lepas masak intai anas jap dalam bilik
fuh!! lega dia still lena jer tidur
so...jom bersahur...
sebelum tuh niat dulu ya....
tapi tiba2...
ceh tiba2 tuh.....

bagi ayam seketul...jangan kacau ibu nak sahur ya

bangun jugak la budak nih
takpe la jom teman ibu sahur jom
maka bersahurlah si ibu ditemani anaknya
tapi ibu pun bukan kisah sangat pun dia bangun
sebab dia ok jer
tak meragam pun

sebelum tu calling2 papa dulu
tanya papa makan apa sahur
papa makan nasi putih ngan daging masak merah
made in kedai hehehehe
kesian papa...

 siap dia rampas sudu dari ibu ...pastu nak suapkan ibu lagi

lepas sahur ibu buatkan dia susu
pastu tepuk2 terus dia tidur balik
ingat pagi tadi dia susah la nak bangun
tapi tak pun
ibu bangun jer dia bangun
dia ni mcm pelik la
dalam tidur pun dia boleh rasa ibu ada ke takder kat sebelah dia
ibu bangunla pukul berapa pun mesti dia bangun jugak

anas...anas...

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

nanti jadik anak manja la ngan ibu nanti hehe