Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Tuesday, July 27, 2010

Mari melipat kain



hari minggu adalah hari membasuh dan melipat kain
hari2 biasa tak kuasa la penat wei
so kain dah menimbun macam gunung
ibu kuat kan semangat nak melipat kain disiang hari time pokmat tu tak tidur

tapi dugaan sangat hebat ya bila pokmat ni tak tidur
boleh tak... tengah2 duk ibu melipat kain tuh dia datang landing baik punya atas riba ibu
pastu wat muka tak bersalah lansung
jeles la tuh

siap senyum2 lagi tuh

pastu kejap2 datang peluk ibu pastu kiss2 ibu
geram jer tau..
kalau macam nih kerja sejam leh jadi 3 jam
tu tak kira lagi yg dia dengki tolak2 ngan kaki kain yg ibu dah lipat tuh
pening wei..........

 budak penyibuk...

with love,

1 comment:

cKyN WaN said...

hahahaha pokmat si penyibuk!!!!
pokmat nk adiah ape dr cik ikin ni???