Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Monday, February 14, 2011

Gua Musang



dah lama tak update blog...banyak cerita tak tau nak start dari mana....ok2 cerita pasal balik kg dulu....

biasa kalu balik kg kitorang memang lalu LPT tapi...balik raya haji tahun lepas ibu ajak papa balik kut gua musang....saja la nak ajak papa kan...ibu dah pernah lalu zaman2 naik bas dulu...lalu ikut gua musang lagi dekat la plus takde toll kan...so balik kali ni pun papa nak lalu ikut gua musang jugak...ibu ok jer...



ini adalah pemandangan yang kami tempuh kalu lalu ikut gua musang ni...jalan pun tak berapa sibuk...nyaman tenang jer...kami sampai gua musang dalam pukul 1 lebih macam tuh...singgah makan...sampai rumah dalam kul 6 lebih camtuh....

with love,

No comments: