Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, January 19, 2011

Sumbat Bontot



budak ni demam la malam tadi...dari semalam lagi dia batuk2...ibu dah pam semua...balik kerja semalam tengok dia ok jer...batuk pun dah kurang tapi hidung meleleh jer....pastu main2 aktif macam biasa...tapi macam selera makan kurang sikit...ibu buatkan dia cekodok pisang...dia ambik masukkan dalam mulut pastu luahkan balik...agaknya dia dah rasa tak sedap badan kut....

pastu masa nak tidur tuh ibu rasa badan dia cam panas sikit...cek2 suhu dalam 37.1 camtuh...belum demam tapi macam dah panas sikit...so ibu bagi dia ubat demam...ok..dia tidur...letak viks kat dada, belakang pastu kat hidung...dia tidur ok jer..tapi ada dengar cam hidung tersumbat tuh....

dalam kul 2 pagi camtuh ibu tersedar ibu cek lagi badan dia cam panas jer...cek2 tengok suhu dah 39.0...panas tuh...tuannya tidur jer....pastu ibu pun apa lagi terus sumbat ubat bontot....dia sedar kejap pastu tidur balik...bangun pagi tadi tengok dah ok dah...tapi batuk still lagi ada...tengok nanti balik kerja kalu demam batuk takde perubahan lagi kena bawak pergi klinik....

with love,

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

samalah
budak tong gas semalam demam
berjnagkit dari adik dia..
masuk ubat bontot jugak semalam..

AMIEROZIANA said...

musim agaknya skang ni kan...

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat