Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Tuesday, April 13, 2010

ada jugak yg anas takut rupanya........


selama ni anas memang tak takut apa pun
tunjukla ikan besar mana pun
even gajah pun dia tak takut

bg lah apa2 pun dia memang tak takut
ibu sampai tak tahu apa lah yg anas takut
tapi....

 tengok muka cuak semacam jer

lepas balik kenduri ofismate ibu tu singgah kat Jusco bukit tinggi
ntah hantu apa la yang ada kat jusco ni kalu lalu tak singgah tak boleh
rasa cam ada yg memanggil2 jer hehehehe
padahal takder apa pun nak beli..........saja jalan2 cuci mata


 ha benda alah ni lah yg anas takut......

kebetulan kak Jusco colgate ada wat kempen pemeriksaan gigi percuma.......
binatang ni maskot dia lah
ibu ingat anas tak takut sebab kat clown pun dia selamba jer...
tapi tang maskot ni siang meraung lagi ketakutan.......hiks!
nasib tidur tak mengigau.........

 ciannya hero ibu nih!

with love,

1 comment:

MaMa_AdHa said...

kesian anas...
adha takut dengan bunyi kereta yang bising... menjerit bagai kena pukul