Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, February 3, 2010

Jatuh katil...waaaaaaaa



anas skang ni kemain lagi lasaknya tidor pun pusing2....nak sampai pagi tuh jenuh la baper kali ibu nak kena alihkan dia .........biasa ibu sedar jer setiap kali di gerak ke pusing ker.......

tapi malam tadi tak tau la ibu tak sedar lansung ........sedar2 jer ibu dah dengar anas meraung sekuat hati.......ibu sedar tengok dia takder kat sebelah ibu......ibu dah panik tahap gaban dah time tuh.......kul 3 pagi okey!!!!

rupanya nas jatuh katil.......padahal dia dah tidur belah dinding dah.......tak tahu la camna boleh jatuh kat bawah kaki nung......ibu terus melompat bangun terus ambik dia.........cuak gila ibu time tuh........terus hilang ngantuk.....

nasib baik tak lama dia nangis.....kejap jer pastu ibu bagi susu dia dah ok dah dah main2 dah.......ibu pun sama dah hilang ngantuk dah..terkejut punya pasal.....mintak2 takder apa2.....

pagi ni tengok dia bangun ok jer...tak demam tuh........budak kecik jatuh kan malaikat sambut........

with love,

3 comments:

ummumishkah said...

sian anas jatuh katil... mishkah dan fajar dulu selalu jatuh katil gak.. muhammad sebab tak tidur katil atas katil ( kes tak muat katil nak tidur berlima.. hihihi )jadi tak jatuh katil ah.. :)

girl_perak said...

alahai kesian nye...
kena tido bwh dh nie kak...
Nasib baik tak da apa berlaku kat anas...

AMIEROZIANA said...

tu la ummu and ummi....nasib baik takder apa2 mebi sebab jatuh kaki dulu kut....semalam tidur bawah lain lak citernya habis dia nak selongkar barang2......