Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Monday, February 1, 2010

Comot pun comot lah janji makan........



ibu skang ni memang tengah usaha camner nak bagi anak ibu ni 'nak makan'......sangat susah nak bagi dia makan...suap 2  ke 3 mulut terus luah balik....kecewa ibu tau nas.......

dah macam2 perisa bubur dah ibu buat.....tapi tetap jugak tak nak.....kalu paksa2 dia luahkan balik......ibu risau la nnti anak ibu nak cukup zat pulak......

pastu semua nak makan sendiri....kalu nak suap bubur tuh ibu kena bagi dia pegang sudu baru la dia makan..kalu ibu yang suapkan mesti dia luahkan balik........kalu bagi dia pegang sudu dan suapkan sendiri sampailah 4 ke 5 sudu cam tuh pastu dah taknak dah.........last2 bubur tu ke tong sampah jugak.....penat ibu tau nas......


ni ibu bagi dia makan biskut chipsmore tuh.........anas macam suka lah tapi dia nak makan senidri lah....kalu ibusuapkan sure dia luahkan balik.........pastu habis la 1 rumah ngan chipsmore dia tuh.........sambil naik walker sambil makan pastu tawaf lak satu rumah......takper nas janji makan kan..nnti rumah ibu boleh mop...banyak keping jugaklah dia makan tuh.....hehehe suka ibu tau......

with love,

1 comment:

girl_perak said...

comey tengok anas makan..
Sabar tau kak