Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, October 29, 2009

Si comel berbaju raya contest

:: ni gambar ibu ambik kat blog babyibu ::

tadi ibu jalan2 kat bolg babyibu, sekarang tengah buat pemilihan top 10, mebi esok kut boleh tau........tak tau la anas terpilih tak sebab ramai sangat sicomel yang masuk...........

semua comel2 kiut miut belake........geram jer tengok keletah baby2 ni kan......geram jer nak geget2 nak cium gomol dorang kan........

nanti kita tengok sapa yang kena ya............

with love,

4 comments:

Anonymous said...

[url=http://howtobuyclomidwithoutprescription.com] Buy Clomid[/url]

http://howtobuyclomidwithoutprescription.com


Buy Clomid online

Anonymous said...

[url=http://buyerlevitra20mgimpotence.com] [img]http://buyerlevitra20mgimpotence.com/levitra.gif[/img]
here[/url]

http://buyerlevitra20mgimpotence.com


viagra vs cialis vs levitra cost
sildenafil citrate online india - sildenafil citrate online india:
over the counter natural viagra substitutes
levitra online coupons
sildenafil citrate generic viagra 100mg - sildenafil citrate generic viagra 100mg:
buy levitra generic online - buy levitra generic online:
is generic viagra available over the counter
tadacip review
cheapest vardenafil online
tadalafil 5mg side effects
viagra vs levitra vs cialis side effects
staxyn dosage
generic viagra containing sildenafil citrate - generic viagra containing sildenafil citrate:
how much does levitra cost per pill - how much does levitra cost per pill:
adcirca vs cialis



Buy Levitra 20mg

Anonymous said...

Ι blog quite oftеn аnԁ ӏ reallу thаnk yоu fоr your information.
This great aгticle has truly peaked my interеst.
I'm going to bookmark your blog and keep checking for new details about once per week. I opted in for your Feed too.

My blog post; hcg diet recipes

Anonymous said...

I аlωaуs usеԁ to studу post in neωs papers but
nоw аs I аm a user of net so frοm noω ӏ am using nеt foг
агtiсlеs οr reviеωs, thanκs to
wеb.

mу web ρage: hgc drops