Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Tuesday, October 20, 2009

Hari Kenduri

:: anas, ibu ngan wan dalam keter otw ke kenduri ::
ha baru tiba hari kendurinya.....bangun siap2 kemas semua sebab lepas kenduri nak terus balik klang dah tak datang dah rumak tok usu tempat penginapan kita tu......so siap2 gerak dalam kul 11 lebih cantu la.......

:: deco dewan yang sangat cantik ::
kenduri wat kat dewan, so memang oarng pertama la yang sampai takder saper lagi yang makan so lepak2 dulu la cantik pelamin ngan hiasan dalam dewan ni......

:: anas jumpa nenek buyot ::
sembang2 pastu makan ada nasi ayam pastu ada nasi lauk kampung, ada satay ada mi bandung dan macam2 kuih lagi lah ni kenduri merangkak jamuan raya ke apa ni........ibu makan nasi lauk kampung ngan rojak buah...........
lepas makan terus gerak sebab nak singgah air hitam ibu tak pernah sampai lagi........tapi time pulak tak kena tengah matahari mencanak atas kepala kita sampai kat air hitam ni so nak jalan pun tak syok ngan kesian kat anak ibu ni panas sangat kan tak pasal2 demam pulak......
pastu kesian la jugak kat papa nak kena kendong berkilo2 tu kan sebab ibu lupa bawak carrier anas so round kejap jer ibu beli tempat letak kunci ngan bakul nak letak susu anas bila nak jalan2 ke baliok kampung ker.......
anas dapat mainan atuk belikan mainan pusing2 pastu dia bunyi cam gendang ke kompang ke apa ntah nama dia ha tengok video kat bawah ni anas main camner

video

:: macam anak burung jer anas makan ::

:: papa tengah leka cari jalan guna hp wan guna gps tapi tak jumpa2 jugak jalan ::
musim kenduri ni terimbau la pulok kenangan saat ibu ngan papa diijabkabulkan dulu.....dua tahun yang lalu....... mintak2 ikatan ini akan tersimpul mati hingga hujung hayat.....kan pa....


:: ibu dan papa saat diijabkabul ::

with love,

2 comments:

Elyn said...

salam ziarah dan salam kenal!!! gebu nyer anas.....

AMIEROZIANA said...

salam kenal....

wafiq pun apa kurangnya hehehe geram nak geget....