Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, October 28, 2009

Melalak tak hengat bila ibu tinggal

ni aksi anas pagi tadi ya......papa sila tengok anak papa nmi, makin besar makin mengada2 la pangai dia....manja terlebih.....

rasa2 ikut pangai saper ni pa??????????? hehehe lagi mau tanya.....dia bukak mata jer dia nak ibu dia ada kat sebelah dia..kalu tak ini lah jadinya.......

bila nampak jer ibu dan dan tu jugak dia sengeh senyum biar air mata meleleh lagi pun.....pastu bila ibu kuar balik sambung balik nangis...........

anas...anas.... hero mana boleh manja2 gini sayang........hero kena kuat tau takmo nangis2......

4 comments:

cik ikin said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
anas ngade2 tol ye skang ni
windu cik ikin x?
=P

linda said...

SAMA CAM AQIL SEPESEN

AMIEROZIANA said...

cik ikin, mesti la anas rindu....hari tu masa gi rumah sedara a. amier ada anak dia nak sama ngan muka kin, dia siap jenguk intai nak tengok budak tu.....

AMIEROZIANA said...

aunti lida, aqil pun dah pandai ngada2 eh.anas sekarang dah makin melampo2 la tak boleh tinggal lansung nak berkepit jer ngan ibu