Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, April 27, 2011

Melepek




ni masa dia demam hari isnin tuh
moyok jer
kesian kan tengok
tak sangguplah tengok dia moyok macam nih
biarlah dia melasak macamana pun janji dia sihat

ni lepas bagi ubat batuk/kahak tuh ngan ubat deman
terus melepek jer tidur
sedih sangat kalu anak demam ke sakit ker
macam lemah je dia kan


with love,

3 comments:

*azni* said...

skrg mmg musim demam agaknya..sian anas..semoga cepat sembuh ye..

amieroziana said...

"thanks acik...anas dh tak demam cuma batuk je ada lagi...izzul sihat ke cik" - anas

.E.M.A. said...

lame tak jenguk ibu anas-eh anas la,hehe..
sedey plop jenguk2 anas demam..
cepat baik yea nas...