Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Friday, March 26, 2010

Contest Muka Garang Si Kecil




walaupun pernah menang sekali tu pun no. 2 tapi ibu tetap gigih nih nak masuk contest jugak.....ayat skima seperti biasa saja nak meriahkan suasana.....hehehe padahal dlm hati tuh mintak2 lah anak aku menang...ya lah masuk contest mesti lah nak menang kag.......semangat kena ada.......
 
 :: amacam tak cukup garang ker ::

nama anak: muhammad anas bin muhammad amier
nama manja: anas @ muhammad (bukan mamat ya)
nama ibu : roziana wan salleh
nama bapa: muhammad amier abdullah
email: denzeyq@yahoo.com

nak joint kena la ada syarat2 dia ingat main masuk jer ker........so pastikan syarat2 ditepati dengan jayanya seperti tg ditetapkan oleh tuan punya penganjur contest ni ya.......boleh tengok kat blog dia http://mylittleone-danish.blogspot.com

ok...ibu dah ikut semua syarat2 dia tuh.......so saper ibu2 yg berminat leh lah join ya.........yg tak nak join tu diam sudah.......

with love,

3 comments:

MaMa_AdHa said...

boleh lawan adha nie

AMIEROZIANA said...

tadi tengok kat blog umi la nih hehehe kita tengok sape yg kena

liennasts said...

ok.. penyertaan dah diterima.. terima kasih ye..