Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Sunday, June 21, 2009

ABAH, SELAMAT HARI BAPA

tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
hinggalah sekarang baru aku tersedar
ia sudah melimpah ruah….

kerana abah aku disini
kerana abah aku gembira
kerana abah kuterasa bahagia…
abah oh abah


abah…
semenjak kecil aku dibesarkan
bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan
dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan
umpama seorang puteri



abah…ketika aku mengalah…engkau semangatku
ketika aku sakit…engkau penawarku
ketika aku bersedih…kau air mataku
ketika aku ketawa....engkau riangku

dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu
selamat hari bapa kepada abah



SELAMAT HARI BAPA JUGA KEPADA BAPA MERTUA, SEMOGA DI PANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.



with love,

No comments: