Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Monday, August 17, 2009

Sin Chan


sekarang ni kan ramai yang letak benda alah yang goyang2 ni kat dalam keter masing2 kan, so kat pasar malam minggu lepas ibu ada belikan sin can ni, memang kelakar sangat tengok sin can ni goyang2, sebab ibu memang suka tengok citer sin can ni, tapi ibu rasa tak elok budak2 tengok sebab kadang2 sin can ni sangat la jahat ya........



sebelum letak dalam keter, ibu letak lu kat keter anas, walker la tu, bukan main seronok lagi la anas tengok sin can tu goyang2 depan dia sampai moncong2 mulut dia geram sangat....

tengok bila dah dapat habis dikerjakan sin can tu, habis la ko sin can saper suruh tergedik2 depan anas kan.....
layan video kat bawah ya pa.....



video

eh tersilap video la pulak

ni kat bawah ni, tapi cam terbalik la pulak, alah layan jer la..........zasssssss


video


with love,

No comments: