Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Thursday, July 16, 2009

ANAS & AIRIEL 1

dah besar dah anak ibu ni

airiel enyei mak long ker hehehe

ah lantak lah aku nak tidur ni, biar abang anas jer layan ibunya

airiel bangunla ibu anas nak ambik gambar tu

sila abaikan tilam yang dah terkoyak tu ya, tu cik jang tengah bertungku, ibu pun dulu guna tilam tu jugak masa ibu pantang, port baik punya depan tv hehehe

with love,

1 comment:

cKyN said...

waaaaaaaaaaaa
nampak anas besar sgt~
udah besar anak buah saye y comey lotey ini

xsabar nk blk lah mcm ni
airiel sebijik mcm a.wan hehehe