Dedikasi

Anas sayang, blog ni ibu dedikasikan untuk anak ibu sayang, segala suka duka anas bersama ibu ngan papa ada tercatat disini, IsyaAllah ibu akan teruskan catatan ini sampai bila2....selain itu blog ini juga untuk papa mengikuti perkembangan ibu ngan anas...anas sayang.....we love you so much muah!! muah!!

Wednesday, May 6, 2009

Anas is 4 month old

wah!!! dah besar dah anak ibu ni, kejap jer dah 4 bulan bersama ibu ngan papa....Alhamdulillah ibu bersyukur adanya anas dalam hidup ibu, banyak merubah hidup ibu ngan papa. Ibu nga papa semakin bahagia.

ni kul 4 pagi tau, anas berak, so ibu dengan terpaksa rela la bangun and basuh kan, kalu papa ada memang papa la yang jadi mangsa kan....

Ibu akan menjadi ibu yang terbaik buat anas. ibu janji ibu akan didik anas menjadi seorang yang berguna dan jadi anak yang soleh...itu tanggungjawab ibu. ibu tau anas anak yang baik dan ibu berbangga anas anak ibu..


lepas membuang lapar la ek, so ibu upah la sebotol, tengok la tu tak nak kalah nak pegang sendiri tu, siap tepis2 lagi tangan ibu, dah terer sangat la tu ek.....



Anas sayang, ibu berdoa semoga anas sentiasa dilindungi dari segala kejahatan dan kemungkaran oleh Allah, semoga anas jadi anak yang patuh dan taat pada segala suruhan Allah. Anas adalah anugerah yang tidak ternilai, memilikimu adalah satu kegembiraan yang tak terucap.

anas sayang skrg kul 4 pg la bukan 4ptg, so kita sambung tidur ya, tengok la mata tu bulat jer....tapi nasib baik tak lama lepas ibu tepuk2 dia and peluk dia anas tidur balik kan.....sayang anak ibu ni. Selamat Hari Lahir yang Ke 4 bulan... nak ucap jugak ke?

No comments: